Systemets kassörska!

Var precis på systemet och när jag stod och skulle betala så hörde jag att dem framför mig pratade om att vissa sitt id och så vidare. Så när det var min tur sa jag, ja då vill du väl se mitt id-kort, Japp, sa damen och så börja hon kolla lite små misstänksamt på det och på mig. Då fick jag ju kläma fram att jag har gått ner några kg sedan kortet togs, då sken hon upp och sa att hon förstod. Frågade hur mycket jag gått ner och så vidare. Hon sa även att jag fortfarande var mig lik, men endå inte.
Kanske hon trode det var en systers id eller något.

Men hem kom jag med dricka och ett smile på läpparna, för idag har jag gått ner 14 kg :D

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis Sanna!!! Bra jobbat med vikten!! :-)

2011-05-20 @ 22:15:38
Postat av: Ullis

wooohoo, grattis Sanna :D

2011-05-21 @ 19:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.