Träning

Först måste jag bara skriva vad kul att folk börjat titta in här igen!!

Som jag skrev igår ska jag försöka komma igång med kosten och träningen igen. (Började ju bra med att jag kom till jobb på möte idag och min kära kollega hade bakat kanelbullar, och dessa kanalbullar är inte små och äkliga. Utan enorma och as goda.)
Igår sprang jag en runda runt pildamspaken, min lilla runda. Och oj vad segt det gick. Men jag kom runt hela joggande iallafal även om jag var på väg att ge upp och börja gå många gånger.
Idag tog jag på mig träningskläderna och inlinesen efter middagen och det blev en runda fram och tillbaka längst ribban.

Funderar på om jag ska skaffa gymkort igen, men kan inte riktigt bestämma mig. Och inte heller var, om jag ska ta på Kockums fritid där jag hade förra hösten, där dem har både gym och gruppträning eller om jag ska träningsverket som ligger runt hörnen, dock har dem bara gym. Men jag tror jag kommer dra ner oftare om jag tar träningsverket samtidigt som tycker jag ju gruppträningspassen är roligare. Men där vet jag att jag inte kommer sticka ner på kvällen som jag hade kunnat göra här ner.

Ja, vilka dilemma jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.