Dance Aerobic

Wiho, har varit iväg på gymet som firade ett år med gruppträningspass.
Dem hade hyrt in instruktören Oscar Jöback (någon känd instruktör som har vunnit massor med pris inom detta)  för några pass och bland annar höll han i Dance Aerobic som jag tänkte kunde vara kul att gå på och det var det verkligen.
Skit kul pass, hoppas dem hittar någon instruktör som kan hålla i detta för det hade varit grymt kul att kunna lära sig slappna av och svänga så fint på kroppen (just nu ser jag mest ut som en stel pinne).


Oscar Jöback bild lånad från lollostapel.se

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är han bror till Peter Jöback? Kram

2010-11-14 @ 19:12:14
Postat av: Anzo

De e Peters äkta man...!

2010-11-14 @ 20:53:59
Postat av: Jenny Nilsson

Shiiiit vad du är Grym Sanna!!! Jag blir så inspirerad av att läsa hur du tagit dig ner 10 kg!! Har du fått någon hjälp med det? Hur går dina 5 km nu? :) Har lite extrakilo själv som också förhoppningsvis är borta innan jul :P Att läsa din blogg gör mig verkligen mer inspirerad!! Kram från en gammal klasskamrat!

2010-11-17 @ 17:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.