Kom på...

... idag att jag behöver en ny dator. Och som alltid när jag kommer på grejer så ska det hända/köpas nu. Så det var bara att försöka få med Dan (och för att få med honom var jag tvungen att lova att jag skulle ta ett körkort).
Och på Media Market hittade jag en som gjorde allt jag ville för en billig peng. Så nu har jag en dator som jag kan använda photoshop på, min gamla är för liten nämligen. Plus är att den har en brännare också så jag slipper använda Dans dator när jag ska bränna bilder på DVD till kunder.

Så nu är Photo by Sixbo ägare till en eMachines.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.