Helg

En fullspäckad helg börjar nu. Idag är det jobb 12-21. Imorgon jobb 7-16. Sen går tåget till göteborg 17.30. Ta sig hem till min vän Sofi som har lånat ut en soffa till mig. Sen på söndagen är det dop där jag ska fota min gamla väns, från när jag bodde i norge, dotter dop. Ska bli super kul att träffa henne och super kul att fota. Sen på måndag ska jag bara ta det lungt och lunka runt i Göteborg för att ta tåget hem vid 16.30 tiden.

Vi får väl se hur mycket jag uppdaterar bloggen i helgen, men nu vet ni iallafall vad jag pysslar med.

Kommentarer
Postat av: - sara

allt bra :D ?

2011-09-02 @ 21:02:36
URL: http://sarabackman.blogg.se/
Postat av: - sara

svar: låter bra!

allt är super med mig, önskar dig oxå en toppenhelg :)

2011-09-03 @ 13:54:00
URL: http://sarabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.