Godmorgon

Idag var jag duktig. Började dagen med en powewalk på 50 minuter. Det var najs, förstår inte varför jag inte alltid gör det?
Dagen planer är jobb, är ju den där super roliga jobbhelgen nu. Men innan det är dax för att börja jobba så ska vi på husvisning i Eslöv. Vi får väl se om det är något för oss. Vi var i ett liknande för någon månader sen men där var alldeles för litet vardagsrum men här hade dem byggt ut det. Så vi får väl se om det är vår tur nu?

Nu ska jag väcka Dan sen hoppa in i duschen. Ha en toppendag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.