SEMESTER

Nu, äntligen har jag semester, har iofs haft det sedan i Måndags men fy fan vad skönt. Har bara glidit runt och träffat folk, njutit och bara haft det najs. Och även jobbat lite med företaget, Photo by Sixbo.
Idag blir det att packa för på fredag morgon åker vi till... GREKLAND... till Korfu. Så jävla najs ska de bli. Vår plan är att hyra en moppe, köra runt. Stanna på en strand ta ett dopp, hitta en mysig resturang där man det ska ättas massor med god mat, köra vidare och hitta en ny stand osv. Blir borta en vecka. Hemma ett par dagar sen drar vi till Amsterdam i tre dagar. Innan det är dax att börja jobba igen så blir det en konsert med nästa aizers orchestra också. NAJS

Första gången jag jobbat ett helt år, första gången jag får betald semester. DETTA ÄR SEMESTER!!!!

Kommentarer
Postat av: My

TREVLIG RESA!!! :D

2011-07-29 @ 01:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.