Tar hand hand om mig...

Jobbade 7-14 idag, när jag kom hem så la jag en ansiktsmask och tog sedan en lång dusch. Smorde in mig och sitter nu i soffan och väntar på att fotkrämen ska torka.
Sen ska jag skala grönsaker som jag ska göra i ugnen, tänkte jag. Nam nam.

Har även pratat med märklaren idag men han hade inget mer att säga då han väntade på samtal från dem andra som var intresserade för att se om dem skulle lägga över vårt bud. Han lovade att han skulle höra av sig så fort han hört något och att han ringer senast imorgon. Så vi får väl se vad som händer. Fortsätter att hoppas....

Kommentarer
Postat av: Cezilia

Håller verkligen tummarna för er!

2011-08-29 @ 16:32:58
Postat av: susanne...

så kul det hade sett ut om du skallade dina grönsaker =)

2011-08-30 @ 19:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.