Hus letande.

Ja, idag har vi varit och tittat på hus idag igen. Tittade på ett igår också men det har vi redan sagt att vi inte är intresserade av.
Men dagens hus var jätte fint och jag hade kunnat lägga utgångspriset när vi var där och tittade men min kära sambo är lite mer eftertänksam, vilket både e bra och dåligt.
Vill värkligen flytta till vår eget.
Dans bror ringde precis till honom och sa att dem hade hittat ett hus som dem nog skulle lägga bud på. Och dem har letat i ett par månader och vi över ett år. FUSK säger jag bara.

Ne, hoppas på att det är vår tur snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.