25 år

Ska ha ett litet släkt kalas nu när jag fyller 25 år och tänkte mej försöka på att baka en tårta. Gillar att försöka avancera till det när det gäller, men jag vet inte vilken tårta jag ska göra? Någon som har något förslag. Är lite inne på att försöka göra en prinsesstårta men hade varit najs om man kunde göra den dagen innan, kan man göra det med en sådan? Någon som vet?

Ska göra lite annat smått och gott att bjuda på också, inte varje dag man fyller 25 år ju :D
Vet ni någon små kaka eller annat man kan bjuda på också så tas tips gärna emot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inga problem att göra den dagen innan. Men ett tips är att lägga på marsipanlocket samma dag som den ska serveras så den inte riskerar att bli torr :)

2011-04-07 @ 08:46:49
Postat av: annii

åh kalas snart ju!! =) ser fram emot det. puss vännen

2011-04-07 @ 13:35:46
Postat av: Brainy

Minimuffins är både goda och roliga att bjuda på.. om du frågar mig :)

2011-04-07 @ 16:54:20
URL: http://madaska.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.