Dagen

Ja, min dator är inte laggad än, var och köpte den delen spom gått isönder, men så klart så var det fel storlek så jag ska och bytta den idag.
Är iallafal ledig idag så det e super skönt. Är fortfarande förkyld så nu på förmiddagen så ska jag bara ta det lungt och i eftermiddag ska jag möta upp My och gå på en lång promenad och bara snacka. Hon har ju varit i New York för en vecka sen så hon har säkert massor att berätta om och vi har ju planer på att åka dit nästa år också så jag behöver tips på vad man ska göra och vad man inte ska göra.

Bjuder på en gammal bild på My så länge eftersom jag inte kommer åt mina nya bilder.


Foto: Jag Model: MY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.