400 kcal

Japp, har varit på gymmet och tränat bort 400 kcal. Blev 45 min på crossen och 5 min rod.

Idag ska jag jobba kväll, 15-22 (får jobba en timme extra mellan 21-22 för det var något problem med natten) men det gör inget, 1 timmes extra kvälls ob. Imorgon är det en jävuls jobbpasset (11-21). Gillar inte den tiden, men det får jag leva med.
Fick idag reda på vad min lön blev denna månaden, inte alls kul. Nu får jag lida för att jag inte jobbade någon helg förra månaden. Blir att leva snålt denna månaden eftersom jag måste spara pengar till blivande hus + spara pengar tills jag, mamma och syster ska åka till Göteborg i slutet av November (tur man får en lön till innan vi ska åka dit).

Nu väntar duschen sen lunch.

Kommentarer
Postat av: sofie andersson

Göteborg ska du dit =) de låter ju trevligt.... =)

2010-10-27 @ 20:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.