Starta företag dagen...

... var nu slut och jag har precis kommit hem. Kan väl erkänna att jag inte blev så mycket kokare efter vad som sas där idag. Det jag ville veta mer om gick dom in på väldigt ytligt och så snacka dem en massa om sådant som jag inte bryr mig ett smack om, tex tullregler och försäkringar och grejer. Så nu måste jag hitta information om skatt, moms och bokföring på annan väg. Tror jag ska se om jag kan hitta något på biblioteket. Ikväll blir det ingen träning, men imorgon så jobbar jag bara till 13 så då blir det ett grymt gympass är tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.