Sjuk

Sjukade mig från jobben idag, vaknade vid sju och kände att jag aldrig hade klarat av att jobba hela dagen (8-20) som tanken var. Tyvärr var det ju en sådan dag som jag skulle jobba dubbelpass så det var bara att ringa till båda jobben och berätta som det var. Att jag var sjuk och inte kunde komma.

Somnade sedan om och vaknade vid 11, inte likt mig att sova så länge så det var nog välbehövlig sömn.
Sedan dess har jag vara slöat i soffan, är fortfarande grymt trött, ont i huvudet och ett svagt illamående, precis så jag mått hela helgen.
Dumma infektion.

Imorgon ska jag iallafall jobba sen är jag ledig onsdag och torsdag.

Just nu luktar det pepparkakor i hela lägenheten då jag har tänt pepparkakorsljus, mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.