En bra dag

Har bestämt mig för att idag ska bli en bra dag. Har precis fått sova ut, efter att ha gått upp tidigt hela veckan, sömnen var behövlig kan jag säga. Ligger fortfarande i sängen här hos Dans far (som bor mitt ute på landet) men så fort jag skrivit klart här så ska jag väcka Dan och få i oss lite frukost ( havregrynsgröt för min del). Om vädret tilllåter, har inte kollat ut än, så ska ja sen ut på en jogging runda. Dan ska försöka laga vår bil som är helt kaput idag, därför vi är hos hans far idag. Sen ikväll ska vi förhoppningstvist komma till Eslöv och käka middag med grisen, födelsedagsgrisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.