Syster och Ior

Det e ju jobb helg denna helgen, men igår hann jag med ett besök hemma hos svägerska Emma som hade födelsedagskalas. Var väldigt lungt och trevligt.

Idag börjar jag jobba kl 12 och slutar 21. Tycker inte riktigt om att jobba den tiden då jag får lite små ångest av att bara sitta hemma och vänta på att tiden ska gå. Men men... lite frukos och dusch sen e det bara att bege sig. Det sköna är att jobbet ligger nära, 10 min på cykel typ.

Tänkte bjuda på en till bild av syster och Ior från i söndags. Hoppas ni gillar den..


Foto: Jag (Sixbo) Modell: Världens bästa syster, Ann-Sofie Häst: Ior



TREVLIG SÖNDAG

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg är han, med öronen framåt. Hörde att det är Ullis förtjänst.

2010-05-09 @ 21:04:08
Postat av: smelata

åh din syster ser ut som en prinsessa från en annan tid :) underbar bild ju.. men är den tagen nu?? var det inte kallt??

2010-05-09 @ 21:39:08
URL: http://www.metrobloggen.se/smelata
Postat av: Anzo

Tack! :)



Den är tagen förra söndagen, den 2 maj. O ja, det var SNORKALLT!!!!

2010-05-09 @ 22:05:30
Postat av: My

Wow, denna bilden var ju ännu finare :D Good work, vi vill se mer!

2010-05-09 @ 23:08:24
URL: http://frokenmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.