Redigering

Jaha, idag har man jobbat hela dagen. Var väl sådär kul men bra med pengar :D

Nu tänkte jag sätta mej och välja ut bilder som jag tog på Syster och Dan i går och redigera dessa lite. Fick nämligen ett uppdrag av CoolStuff att fota  nya  miljöbilder på en av deras bästsäljande produkt. Ska lämna dem på Måndag så jag måste nästan hinna göra dem klart idag eftersom imorgon blir det jobb 7-16 sen direkt till Eslöv för att grilla me familjen.
Kanske lägger upp en bild sen så ni får se nått exempel från gårdagens fotande.

Hoppas ni har haft en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.