Pengar vart är ni?

Åhhh, vad jag hatar att inte ha pengar. Är så mycket man vill ha och köpa nu. Sommarkläder bland annat. Men jag har inga pengar. Fick halva studielånet + att jag får några 1000 i lön. Men det är liksom inte tillräkligt. Ska du till Thailand denna månaden också, som tur är så har jag massor med pengar i min sparbössa. Så shoppingen där är räddad. Alla resor är ju också redan betalda. Nu är det bara mat och hotellen kvar och det kommer endel av skattepengarna gå till, men men... det ska nog lösa sig.

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Ska se vad jag kan få ihop om det. :)

2010-05-25 @ 21:07:52
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.