Nätlös

Ja igår så tänkte jag lägga ut bilden nedan men tyvärr så ville ju internet inte funka, ringde Dan men han sa att det inte fanns något att göra. Så här satt jag hela dagen utan internet. När Dan kom hem så kollade han lite på sen dator sen så drog han ut stömkotakten till nät saken och vips så funkade internet igen. Ja, varför kunde jag inte komma på det själv?

Men men... här kommer en bild från i Söndags när jag var ute med syster, Ior och Ullis (som förövrig la ner all sin energi på att hjälpa oss att få snygga bilder). hihi. Har inte rikigt kommit fram till hur jag vill ha bilderna, alltså redigeringen. Men här är ett smakprov.


Foto: Jag (Sixbo)     Modell: Ann-Sofie      Häst: Son of a Liar (Ior)

Vist är dem fina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.