Examensarbete och jobb

Jo, just nu så är det ganska mycket i mitt liv som får lida. Just nu är det examensarbetet som prioriteras, det ska nämligen lämnas in på fredag. Idag var jag och jobbbade också men fick gjort ganska mycket i förmiddags på mitt examensarbete så det känns skönt. Mitt mål är att jag ska bli klar med det imorgon. Hoppas även på att kunna gå och träna imorgon då det inte kommer bli så många fler lediga stunder för det denna veckan.
Men det är så mycket mer som ska göras, måste diska, städa och bry mej om min sambo. Och så har jag ju massor med bilder som ska redigeras, prio ett är bilderna från i lördags. Porträttbilderna är redan levererade, nu är det gruppbilderna och vimmelbilderna som ska fixas till.
Sen så har jag bilderna på syrran och Ior från i söndag som jag jätte gärna vill sätta igång med, men det kommer jag nog inte hinna förän nästa vecka, men nästa veckan börjar även praktiken och jag måste förberedda för min redovissning med examenarbet. Och helgen kan jag inte heller göra så mycket på då jag ska jobba.

Ja, som ni förstår så har jag endel att göra närmaste veckorna :D

Kommentarer
Postat av: smelata

men det verkar ju ändå vara en del som du faktiskt tycker är kul :D det med fotograferingen iaf :)



om man bara hade hunnit gör något sånt kul.. hehe

2010-05-05 @ 03:52:11
URL: http://www.metrobloggen.se/smelata
Postat av: My

Ingen brist på sysselsättning där inte! Om man ska se det positiva i det hela så kommer du nog slippa vara rastlös i alla fall :P

2010-05-05 @ 14:36:09
URL: http://frokenmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.