Måndag

Japp, idag är det Måndag om ni har missat det. Har precis skickat iväg dem sista bilderna till My, nu ska jag bara redigera klart Ullis bilder och skicka iväg dem och även skicka bilder till Sara. Blev en del att retuschera efter allt fotande förra veckan.

Planerna idag är väl inte så många. Ska åka till djuraffären efter Dan slutata jobbat och införskaffa kattsand och mat till Rocky. Så att dem har när vi åker till Thailand. Senare i vecka så ska vi lämna av djuren hos nära och kära. Dans bror Björn och hans flickvän Emma ska ha katterna och min vän Tulle ska ha Rocky.

Bjuder på en gammal bild på Rocky...


Foto: Jag (Sixbo) Modell: Rocky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.