Hemma

Jag har varit hemma ett tag, rättarsakt sen i Lördags (nästan en vacka nu) men jag har inte haft lust eller ork att öppna datorn förän idag. Har precis kollat igenom alla bilderna från Thailand, typ 900 bilder.  Imorgon ska jag börja redigera bilder så snart får ni också följa med på resan som vi reste på.

Ps. Ser på statistiken att en del har varit inne på min blogg fast jag inte har skrivit något och det är jag mycket glad över. Hoppas ni fortsätter att komma in här.

P.s 2. Snart ska sidan bli lite uppdaterad med nu header som e tagen i Thailand och kanske även lite ny design. Så fortsätt komma in och kolla på www.sixbo.blogg.se.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.