En eftermiddag med promenad och fika

Eftermiddagen ängnade jag med Mor och Far, vi var ute och gick på ribban sen gick vi in och värmde oss och fikade/åt en sen lunch på kallbadhuset. Tog lite bilder som jag tänkte vissa, var bra ljus ute idag.


Mamma och Pappa rustade för det kalla vädret idag.


Is och Torning Torso taget från kallbadhusets brygga.


Kallbadhuset


Mamma och pappa fikade fralla, muffins och kaffe/varmchoklad medans....


... jag tog en sallad med lax, räckor, ägg och qinoa, sjukt god.


Nu har vi precis ättit Thaimat som vi var och hämtade, fick sjukt mycket, tror jag åt en tredjedel så jag får nam nam mat även imorgon :D
Ikväll blir det mys med cider, chillinötter och Let´s Dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.