Dagen





Jaha, idag har jag köpt en ny leksak, en Iphone, som skulle komma hemskickad i veckan. Hoppas värkligen att jag blir nöjd med den nu, men det tror jag nog. Ville egentligen ha en vit, men dom var slut så det blev en vit.

EDIT: det blev en svart :P

Kom även överens med en från klassen att vi ska testa på spinning på Kokums fritid på Torsdag för att seda köpa månadskort eller klippkort där. Vi får väl se, hoppas vi gillar det båda två, behöver röra på mig och nu när jag hittat någon annan som jag kan träna med så får jag väl ta tag i det.

Kommentarer
Postat av: smelata

köpte du en vit, eller en vit?? haha

2010-02-01 @ 23:47:59
URL: http://metrobloggen.se/smelata
Postat av: dworek

"Ville egentligen ha en vit, men dom var slut så det blev en vit."



????

2010-02-02 @ 08:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.