Snö snö snö

Oj, i natt har det kommit drygt 2 dm snö här i Malmö. Och om jag förstår det rätt ska dem komma ennu mer innan jul. Hoppas bara det inte kommer för mycket, vi ska ju ta oss ut till Dans far som bor mitt ute på landet.

Idag är det tvättdag för mej. Inte glad för en av masinerna krånglar, fick inte upp luckan nu när den var klar. Satte på den på en snabb tvätt och hoppas verkligen den vill öppna sig nu för jag orkar inte krångla :(

Jobb ikväll, börjar 15 och jobbar till 20, blir en kort dag. Ska försöka orkat och hinna städa toaletten och gå och handla dem sista julklapparna till min brors bonusdotter.

Har det snöat lika mycket hos er inatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.