Ledig Måndag

Idag är en bra dag, jag är ledig, har inga måsten och jag mår bra.

Dagens planer är att ta en joggingrunda bort till min syster och hämta min cykel, för nu kan jag nog börja cykla till jobb igen för snön har toat bort lite på vägarna (har åkt buss förra veckan).

Tänkte öven försöka ta mig bort till bibloteket och låna lite boker om starta företag, borde verkligen ta tag i det nu.

Ska även sätta mig nu och se om jag kan hitta litte jobb och söka, vill vill ju fortfarande flytta till hus, och det huset i Eslöv som vi båda blev ganska kära i är fortfarande till salu. Men om vi ska köpa det måste jag ha ett fast jobb och helst ett jobb lite närmare Eslöv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.