God morgon

Ibland är han bra att ha den där kärleken, igår fixade Dan min dator så nu är den frisk igen. Känns mycket bra.

Idag är det Lördag om ni har missat det. Jobbar egentligen 7-16 men blev lite bytte på jobbet så jag jobbar 12-21 istället och så jobbar jag morgonen imorgon istället för kvällen. Vilken kan vara ganska skönt att få Söndag kvällen ledig. Om jag har rätt för mej så ska det bakas pepparkakshus ieftermiddag på jobb och kanske lite pepparkakor också då vi har färdig deg i kylen som ingen har gjort något med.

Promenerade till jobbet igår, är rikitgt skönt faktiskt. Inatt har det dock kommit mer snö och kan tänka mej att fler slarvar med skottningen och då är det så jobbigt att gå, så jag får se om det blir en promenad idag också eller om de blir bussen.

Kommentarer
Postat av: annii

han är duktig den där broren min :)

2010-12-19 @ 10:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.