Min födelsedag förmiddag i bilder

Ja, nu komme en bildbomb med bilder från i går förmiddags.

Av några av minna vänner fick jag en stor korg med massor av skönhetsprodukter så på söndagmorgonen
bestämde jag mej för att använda vissa av dem.


Det började med ett skönt fotbad....


med fotsalt, filning och smörjning av fötter.


Dan skulle göra frukost (eller blev brunch) till oss, vilket bestod bland annat av plättar.


Efter fotbadet så gjorde jag en ansiks mask som värkligen var jätte skön.


Sen tog jag en duch som bestod av skrubbande, as skönt och sedan en kropps insmöjning och denna lyckade
värkligen jätte gott.


Sen var brunchen klar, där det bjöds på minna favoriter plättar och...


ostbulle med ost och rödbetsallad... NAM NAM


Efter detta så fick jag lite presenter, vilket ni kommer få se vad jag fick i ett senare inlägg. Sen la vi oss och vilade lite för att sendan åka till Eslöv för att käka lite med mamma och pappa.

Kommentarer
Postat av: smelata

Kul att du fick användning av korgen direkt :D hihi

2010-04-20 @ 12:32:45
URL: http://www.metrobloggen.se/smelata

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.