Foto helg

Helger ser ut som om det ska bli en massa fotograferande.
Fredag ska jag träffa kompisar och bara ha trevligt så då tänkte jag passa på att fota dem och testa min nya reflexskärm.
Sen på Lördag har jag mitt första "fotojobba" som jag väl har berättat om innan? Ska foto porträtt, gruppbilder och vimmelbilder på ett öppet hus till ett politisktparti.
På Söndag försöker jag och syster styra upp en fotografering med henne och hennes häst Ior på stranden. Vi ska försöka få med en tjej som är intresserad av sminkning också så syrran får någon cool och förhoppningsvist lite utflippad make up.

Så nästa vecka lär jag ha bilder att vissa upp :D

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A *

fin blogg :)

allt bra annars då?

2010-04-29 @ 19:36:19
URL: http://feliciaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.