Förstoringar

Åhhh, beställde förstoringar på 8 bilder till min blivande portfolio (som också är bestäld) och det e sjukt coolt att se dom så stort, brukar ju sitta och redigera på min lilla 10" skärm. Är riktigt nöjd, blev dock en som kanske inte blev så bra när den blev förstorad (eftersom jag beskärt den ganska rejält) men dom andra 7 blev jätttttte bra :D

Och nu är våren här så då kan man sätta igång och fotografera mer poträtt.. så alla, då menar jag alla som vill bli vi fotade av mej gratis och få fina bilder, kontakta mej [email protected].

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du fotografera något vackert? Din Pappa kanske.......

2010-04-14 @ 21:49:54
Postat av: Anzo

ingen kommentar



:)

2010-04-14 @ 22:03:39
Postat av: smelata

ja vill ja vill ja vill att du fotar mig och signe :D suuuupergärna.. och att vi gör den där skogrejen med :D hade varit asballt

2010-04-14 @ 23:54:22
URL: http://www.metrobloggen.se/smelata
Postat av: Sara-Helen

sanna jag vill! :D

2010-04-15 @ 08:21:25
URL: http://baraka.blogg.se/
Postat av: My

Jag vill se vilka bilder det var du förstorade ju :)? Och var beställde du din portfolio? Jag har letat efter någon snygg och classy.

2010-04-15 @ 11:59:57
URL: http://frokenmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.