Vattenkoppor och modeller sökes

Fick kommentarer från Malin och My att om man haft vattenkoppor så kunde man inte få det igen, men har man haft vattenkoppor så får man bältros istället :S är samma virus som ger det och grejer. Och jag vill inte ha bältros :S

Tyvärr e jag väl inte supernöjd med LIA:n än så länge men det blir säkert bättre, har ju bara gått två dagar.

Hör kanske ihop lite med att jag känner mej lite små deppig och uttråkad. Vill värkligen ut och fotografera, behöver modeller bara. Så vill du bli bli mitt försöksoffer? Du behöver inte ha erfarenhet, inte känna mig, bara bo i Malmö och vilja ha lite kul.


Kommentarer
Postat av: Anzo

Jaaaag, Iiiior & Oooodessaaaa! :)



Vill du ha en riktigt utmaning så utmanar jag dig härmed till att knäppa EN bra bild av mig! Good luck!

2009-10-27 @ 21:57:40
Postat av: Malin

haha :D okeeeej.. men rosor är väl fina?? AHAHAHAH



Ja kommer till malmö så di får ta bilder på mig vid stranden :D i mina nya skor.. me like

2009-10-27 @ 22:45:38
URL: http://metrobloggen.se/smelata
Postat av: dworek

jamen jag vill! när har du tid?

2009-10-28 @ 09:28:37
URL: http://dworek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.