Kaizers Orchestra

Alla som inte hört detta bandet måste lyssna. Mina absoluta favoriter. Sitter och kollar på deras live dvd "live at vega" helt underbar. Sån jäkla energi, fast det har dom ju alltid iofs. Har själv varit och sett dom på vega, dock ej denna konserten :( Har sett dom fler gånger än det, senast på malmöfestivalen förra året. Sjukt bra konsert det också, stod längst fram och hoppade och sjöng.


Kolla in detta, gillar ni det så finns det massor med fler låtar på YouTube.


Vad tycker ni om Kaizers?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.