En Helt Vanlig Söndag

Idag har det varit hel vanlig söndag. Vi håller på att göra om lite här hemma, möbler om och nya möbler och så. Idag har vi byggt oss ett nytt skrivbord. Så vi har varit ute hos Dans far och lånat lite verktyg. Blev ett stort hörnskrivbord nu. Ser fortfarande inte så fint ut här hemma så det blir bilder sen när vi fått lite mer iordning.

Vi har även fortsätt att tillverka Dans maskeraddräckt till nästa helg :D Hoppas alla andra tar det lika seriöst som vi... hihi... detta får ni också få bilder på senare.

Hoppas ni också har haft en bra helg, precis som jag.

Kommentarer
Postat av: Malin

var ska ni på maskerad nästa helg??

2009-10-26 @ 09:46:07
URL: http://metrobloggen.se/smelata

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.