Har bestämt mig...

... imorgon ska jag gå ner och köpa mej ett 3 månaders gymkort här nere på Träningsverket. Kostar 990 kr och har jag inte fel för mig så får jag 1000 kr från jobb i friskvårdbidrag.

Mitt problem är att jag vill bli duktig på vad jag gör på gymet. Men en början till det är väl att ha ett gymkort.

Sa precis att det jobbiga med detta gymet är att Hemmakväll ligger precis mitt imot gymet som har stora panorama fönster. Men efter att ha läst att en chokladpralin har 44 kcal i sig så är det inte så lockande längre. Har ju hittat annat som är godis för mig, tex rostade kikärtor.

Ne, denna hösten ska bli som hösten 2010. Dvs, ett bra träningshöst + att jag vill gå ner dem sista kilona.

Någon som hänger på?

Kommentarer
Postat av: smelata

rostade kikärtor låter inte alls så lockande, hehe.. men du är grym Sanna :D



Snart kommer väl jag med och äta rostade kikärtor.

jag ska gå ner de sambokilona nu och bli av med så mycket bebismage jag bara kan :)



2011-10-30 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.