Utan socker i 4½ vecka...

... resulterar i att jag idag har gått ner 1½ kg. Ibörjan hände det inget men nu den senaste veckan så har jag gått nedåt, vilket jag e glad över. Målet som jag satte i början av året känns inte så långt borta längre. På måndag är det 5 veckor utan socker (och även min födelsedag) så efter det ska jag unna mig lite gott. Dock så blir det fortsatt med inget socker på jobb eller i veckorna. Och jag ska försöka att inte trycka i mej godis på helgen, vilket var anledningen till mina veckor utan socker.

Nu eller nästa vecka ska jag verkligen försöka komma igång med mina jogging runder, vill verkligen komma igång med löpningen igen men har haft så svårt att motivera mig dem senaste månaderna. Har ni några tips på hur jag ska kunna motivera mig själv?

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat! Kram

2011-04-15 @ 10:13:36
Postat av: annii

åh, gissa om jag m längtar att komma igång m jogging? helt galet. och spinning. träna överhuvud taget. längta och vad önskar sig hon i 25årsgåva?

2011-04-15 @ 14:03:52
Postat av: Jennie ♥

sv: allt bra idag då?

vi kan lägga till varandra?



trevlig helg! ♥

2011-04-15 @ 21:30:54
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.