En bild...

Tänkte köra den här listan. Kommer inte bli en bild om dagen utan bilderna kommer ploppa upp allt efter att jag har tillfälle att ta nya bilder eller hittar bilder jag har som redan passar.

Dag 1: En bild på dig själv.
Dag 2: En bild som är tagen utomlands.
Dag 3: En bild på någon du älskar.
Dag 4: En naturbild.
Dag 5: En bild på dig själv som barn.
Dag 6: En bild från en fest.
Dag 7: En bild på din favoritplats.
Dag 8: En bild på barndomsvänner.
Dag 9: En bild på dig själv som är tagen för 5 år sedan.
Dag 10: En bild på någon du tycker är väldigt snäll.
Dag 11: En bild från någon av dina födelsedagar.
Dag 12: En bild på någon du är kär i.
Dag 13: En bild på dig och en släkting.
Dag 14: En bild som påminner dig om gamla tider.
Dag 15: En bild från en skolavslutning.
Dag 16: En bild på dig själv när du är sminkad.
Dag 17: En bild som du är nöjd med.
Dag 18: En bild på dig själv som är tagen för 10 år sedan.
Dag 19: En bild på någon person som är snygg.
Dag 20: En bild på dina närmaste vänner.
Dag 21: En bild på någon person som alltid ställer upp för dig.
Dag 22: En bild på en tid du saknar.
Dag 23: En bild från i somras.
Dag 24: En bild som gör dig glad.
Dag 25: En bild på dina närmaste.
Dag 26: En bild på någon/några du alltid har roligt med.
Dag 27: En bild som du alltid skrattar åt.
Dag 28: En utklädd bild.
Dag 29: Den nyaste bilden på dig själv.
Dag 30: En bild på någon du aldrig kommer släppa taget om.

Kommentarer
Postat av: Daddy

Då kommer jag på bild 19......

2011-03-09 @ 20:43:36
Postat av: smelata

åååh... ja skulle ju kommentera att jag skulle komma på bild 19... jaja.

2011-03-10 @ 00:05:33
URL: http://smellybysmelata.blogg.se/
Postat av: Sara-Helen

bråka om nr nitton.. jag kommer ju vara 3,10,17,24,26 OCH 27... haha ;)

2011-03-10 @ 13:15:23
Postat av: Anzo

Jag kräver nr 30!

2011-03-11 @ 13:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.