Ledig dag, äntligen.

Ja. då har man kommit till veckans lediga dag. JIPPI...
Ska över till Danmark en runda med mina kära föräldrar och hoppas jag kan fynda lite på rea där.

Idag trotsar jag vintern och har på mej shorts (jag vet jag är galen), dock med tjocka strumpbyxor och knästrumpor under. Jag e så sjukt sugen på SOMMAR. Varför ska vinterna alltid vara så lång när sommaren är så kort?
Ne nu ska jag fixa frillan och slänga på lite make up så man ser lite fräsch ut för en gång skull.

Kram på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.