Torsdag

Jaha, idag händer exakt samma sak som igår. Träning på för middagen som redan är avklarat sen så börjar jag jobba 13.30 till 21.00.
Så nu väntar en dusch och min lunch som består av havregrynsgröt.

Imorgon är jag ledig som det ser ut just nu, får se vad jag ska hitta på då. Helgen är jag iallafall ledig och det som är planerat är kräftskriva hemma hos mamma och pappa på lördag och innan det skulle Dan hämta några däck till bilen så det får jag väl följa med på också.

Hoppas ni får en bra Torsdag :D

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.