Lucia?

Jag älskar lucia, tycker det är jätte mysigt att gå upp tidigt och sätta sig och titta på lucia tåget på tv. Eller ennu bättre när man gick i skolan och fick lyssna på luciatåget, säkskilt det vi hade på högstadeiet (där jag alltid var tärna) var mega mysigt, i kyrkan och allt.
Har även varit lucia på en julfest på ett slott en gång, med levande ljus i håret. Såååå mysigt.

Tyvärr så glömde jag ställa kl i morse så jag sov igenom lucia tåget på tv. Jobbade nu ikväll, så missade lucia tågen som sändes på tv nu på kvällen.
Mitt sista försök till lite lucia stämning var att jag skulle köpa varsen lussekatt till mej och Dan på vägen hem. Men dem var slut, så nu sitter jag och knaprar på morrötter istället.

Hoppas ni har haft en trevlig lucia.

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Jag önskar mig en Plattång och iphone och lite pengar :)

dd ?

2010-12-13 @ 21:58:18
URL: http://liindblaads.se
Postat av: My

Låter inte helt fel, heja dig!

Blev samma för mig plus att jag var en riktig godisråtta tidigare.

2010-12-14 @ 10:12:47
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.