För stor klänning

Jag ska ju ha lite födelsedags fest på Lördag, eftersom jag fyller år på Söndag och var sugen på att ha en av minna fin klänningar. Klänningarna har jag bara använt vid bröllop innan, en på min mamma och pappas bröllop och en på min fasters bröllop, båda fina sommarklänningar. Först provade jag av dom som värkligen är en riktigt fin sommar klänning, men den vissade sig vara för stor runt bysten (bista sanningen när man går ner i vikt så försvinner brösten också, vilket jag inte gillar), den går dock att använda men kanske inte när man vill vava fin fin som jag vill bara på Lördag. Men den kommer få följa med till Thailand sen :D
Sen provade jag en annan lite längre klänning som också var för stor, främst runt magen, blev en over size klänning, inte en tajt som den ska vara... hehe
När jag ändå var igång så tänkte jag att jag skulle prova en tubbtoppklänning med knappar som jag inte kunnat haft innan för när jag satt så kläpptes knapparna upp. Men nu var den alldeles för stor, stannade inte uppe på rätt plats och var massor med luft vid magen.

Ja, den bitra sanningen av att gå ner i vikt och betyder även att jag behöver shoppa en ny klänning tills på Lördags, någon som vill följa med??? hehe

Kommentarer
Postat av: My

Haha, glada nyheter :)

2010-04-13 @ 12:55:34
URL: http://frokenmy.blogg.se/
Postat av: Anzo

Det är väl det som egentligen kallas I-landsproblem eller...? :)



Hade jag haft tid så hade jag hängt på, men jag hinner inte... Fullt upp hela veckan!

Du kan ju alltid köra en "Anzo-shopping"??? in - ut - fortsomfaaaan Hahaha...

2010-04-13 @ 16:50:42
Postat av: Mamma

Jag följer med. Ska jag ta den lilla eller stora börsen?

2010-04-14 @ 22:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.