Violas dop!

Ville bara skriva att dopet för lilla Viola idag gick bra. Jag hittade ditt, fick massor av fina bilder och fick träffa trevligt folk. Trött var jag också efteråt. Man förstår inte riktigt hur mycket energi det tar på en att fotografera när man måste prestera. Nu har jag massor av bilder att retuschera och kanske jag kan börja redan imorgon på tåget hem till Malmö, vi får se. Åker hem vid halv fem så först tänkte jag gå en runda på stan innan de är dax att åka hemåt. Men nu ska jag sova. God natt på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.