Fullsmäckad vecka

Ja, denna veckan är det inte mycket tid över. Har massor av roliga saker inplanerade och en del jobb så klart. Imorgon är det jobb 7-15 för att sedan ha kick off med mitt jobb och alla lss-boende i vår stadsdel. Ska tydligen bli lite lekar och lite mat och så blir det nog lite vin också. Torsdag jobb 13-21. Ska försöka få lite bilder från dopet i söndags retuscherade också. Fredag ska jag och luncha med bästa My. Senare så ska jag åka med min underbara syster och mamma upp till Varberg för att sedan på lördagen ägna hela dagen åt ULLARED.

Vi stannar 1 natt i stället för 14 dagar och kör bara 1 lass med varor hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.