Två fluger i en smäll

Håller på med min högskolekurs digital bild behandling. Har kommit så långt att det nu var tid för att göra uppgift tre som bestod av retuschering en bild till svart vit.
Gick ner till Kronprinsen idag för att ta lite test bilder inför ett projekt jag ska vara med på på fredag. Som jag kommer berätta mer om senare.
Så jag tog två flugor i en smäll och gjorde en av testbilderna till uppgiftsbilden.
Inte ofta jag fotograferar arkitektur men det var riktigt kul. Lär bli fler av denna typen av bilder i framtiden.




Foto: Jag (Photo by Sixbo) Byggnad: Kronprinsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.