Dagen

Idag har jag haft en toppendag. Började med en joggingtur till jobbet för att hämta cykeln. Sen kom jag hem och fixade mej, tog lite självporträtt, dock ringde mamma mitt i och sa att hon var på väg till Malmö så det var bara att ta cykeln ner till stan. Sen gick vi ner till Möllan här i Malmö och käka en god lunch i solen, så sjukt skönt väder. Sen blev det shoppingrunda på stan. Hatt, ring, skärp, jeans, shorts, örhängen och en kavaj inhandlades allt för ca 250 kr. Mycket bra pris, men jag och mamma är världens bästa rea fyndare. Sen köpte mamma öven lite födelsedagspresenter till mej, men som alltid så får man inte sakerna förän man fylle år, och för min del är det den 18 april.

Här kommer en bild som jag tog idag, hann dock inte ta många bilder så jag är väl inte toppennöjd men den får duga. Använde ett av dem nya objektiven och min trådutlösare.


Foto: Jag (Sixbo) Modell: Jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.