Bokföringsprogram

Nu har jag bestämt mej, det blir ett bokföringsprogram istället för att gör att för hand. Känner att jag börjar få så pass koll på det nu för att fixa bokföringen med ett program men att göra allt förhan kräver mycket mer kundskap, som jag kanske just nu känner att jag inte har tid och ork att lära mig.

Det som ska fixas nu
  • Starta företaget. skicka in papper och allt vad det innebär.
  • Få logotypen, hemsida, visitkort och marknadsföringsmaterial färdigställt.
  • Köpa bokföringsprogram.
  • Köpa ett företagskonto.
  • Köpa skrivare och diverse material.
Förhoppningsvis kommer jag registrera företaget inom dem närmsta dagarna :D

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]

SV: Varsågod!:D

Allt bra??:)

2011-03-27 @ 12:53:46
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Mamma

Bra jobbat!! Kram

2011-03-27 @ 15:23:52
Postat av: annii

fy fasen vad coolt!!! du är grym, finsanna min. pussen

2011-03-27 @ 19:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.