Idag är ingen vanlig dag...

...idag är det min älsklings födelsedag.

Ikväll bjöd jag födelsedagsgrisen på 3-rätters middag här hemma hos oss. Inte nog med det så bokade jag en mini resa på 3 dagar till Amsterdam till oss två vecka 32, så det tyckte jag blev en bra födelsedagspresent.


Förrätt: Chevretoast med honung och hasselnötter på en bädd av sallad.


Huvudrätt: Fetaost och soltorkadetomatsbiffar med honungsrostade potatis och morötter, tzatziki och en sallad med gurka, tomat och fetaost.


Efterrätt: Mini pannkakstårta. En med drottningsylt och grädde och en med banan och chokladgrädde.
Photo: Jag (Photo by Sixbo)

Kommentarer
Postat av: smelata

åh vad fint :)

2011-06-29 @ 11:47:25
URL: http://smellybysmelata.blogg.se/
Postat av: Anzo

Blev biffarna goda? Såg iaf sjukt goda ut... Ja, allt såg riktigt gott ut! :)

2011-06-30 @ 08:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.