Träning

Japp, har hunnit med en runda på gymmet nu. Har börjat köra på en ny grej nu som jag fick tips om.
Ett träningsprogram som är upplagt någorlunda för mig efter ett test jag gjorde förra veckan. Är kondition varvat med styrketräning, allt i cirkelträning. Kan ju säga att jag kommer ha träningsverk imorgon.
Men det kändes bra, efter 4 månader ska jag ha blivit smalare och fastare kropp, vi får väl se. Tänkte ge det ett försök iallafall. Så nu är det gymet minst 3 dagar i veckan som gäller förhoppningstvist varvat med löpning utomhus.

NU KÖR VI... eller hur Jenny ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.