Pass bytte

Fick jobba morgon idag istället för kväll, vilket inte gör mej något. Så jag ska snart sticka iväg till gymet så det blir gjort.

Vet att jag inte har bloggat så mycket i helgen. Var ute och fotade systers häst igår, tyvärr blev inte bilderna så bra då ja använde mitt kitobjektiv (det suger, enligt mig) + att jag inte har riktigt koll på den nya kameran än. Men jag ska försöka fixa till lite bilder i eftermiddag så ni kan få se hur den stora älgen ser ut :P.

Men först träning och en välförtjänst dusch efteråt.

Kommentarer
Postat av: Anzo

Då kanske du ska kalla det S-kitobjektiv? :D

2011-01-24 @ 14:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.