Onsdag

Idag är en lång jobb dag, 11-20. Så snart blir det att göra sig iordning och få på sig lite av dem nya kläderna jag fyndade igår. Massor av fina kläder hittade jag. Dem hade MYCKET mer på rea i Köpenhamn än vad dem har här i Malmö och så hade dem redan börjat med halv rea priset typ. Så jag köpte massor med blusar för 49 kr. Bra pris kan man ju säga. Dock köpte jag en jätte fin klänning för 50 kr dom var spårlöst borta när jag kom hem. Så jäkla störigt, har gått och kollat på denna klänningen på ordinarie pris och allt och nu var den bara helt borta. Taskigt.

Ne dax att fixa till sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.