Ingen träning utan musik.

Eftersom solen sken så tänkte jag mej att jag skulle ta en joggingrunda utomhus idag istället för att sticka till gymet. Jag trog på mej träningskläder, skor, mina hörlurar och ipoden. Taggade med Volbeat musik och frog iväg. Efter en halv km så dör ipoden och jag kan värkligen inte träna, och särskilt inte löpning, utan musik. Men det blev 3 runder på min joggingrunda var tänkt att det skulle bli 5 men det går värkigen inte utan musik :(

Får se om det kanske blir en runda till gymet ikväll, beror på hur länge jag hänger på stan med mamma (och pappa).

Nu blir det snart en portion gröt med mossad banan till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.